Analýza
kľúčových slov

Spoznajte tie najvyhľadávanejšie kľúčové slová.


Prečo je analýza kľúčových slov základ?

Bez analýzy kľúčových slov sa nepohne žiaden projekt. Ide o základný dokument, ktorý zabezpečí, že pri vašich marketingových a obchodných aktivitách nebudete strieľať naslepo. Naopak – budete sa môcť oprieť o dáta a poskytne vám sondu do potrieb vašich aktuálnych a potenciálnych zákazníkov.

Analýza kľúčových slov pritom nemá využitie iba v SEO. Je vhodným a žiadúcim podkladom pre PPC špecialistu, aby mohol optimalizovať výkonnosť / úspešnosť kampane. Ako inšpiráciu pre obsah ju ocenia aj social marketing špecialisti a v neposlednom rade vie takáto analýza odhaliť aj nesúlad medzi profesionálom z odvetvia, ktorý roky používa slovník z „fachu“ a zákazníkom, ktorý používa úplne iné výrazy. A my predsa chceme, aby nám zákazníci rozumeli 🙂

S analýzou klúčových slov získate:

Zoznam najhľadanejších kľúčových slov vo vašom odvetví.
Obraz o tom, aké sú potreby vašej cieľovej skupiny, čo ju zaujíma a čo ju trápi.
Prehľad o jazyku, ktorý vaši zákazníci používajú.
Kľúčové slová, podľa ktorých sa pripraví publikačný plán.
Odhad investície a náročnosti pre umiestnenie sa vo výsledkoch vyhľadávania pre vybrané frázy.
Analýzu konkurencie a jej prístup k tvorbe obsahu na vaše kľúčové slová.

Čo dokážem s analýzou kľúčových slov v mojom podnikaní zlepšiť?

1. Obsahový marketing

Zístíte, ktoré frázy sú predajné a ktoré informačné. Budete vedieť, ktorým témam sa venovať na blogu, na čo je fajn urobiť video či na ktoré otázky vypravcovať FAQ.

2. Štruktúru celého webu

Už nebudete musieť hádať, aké kategórie treba vytvoriť, ktoré frázy by mali mať v mega menu prvú úrovoveň a ktoré nižšiu. Jasné bude aj to, či sa oplatí mať kategóriu alebo vlastnú stránku.

3. Kategórie produktov a filtráciu

Na základe analýzy sa dozviete, ako roztriediť produkty logicky a podľa toho, čo zákazníci reálne vyhľadávajú.

4. Získate návrhy pre nové vstupné stránky

Využijete SEO potenciál, ktorý váš web má a vytvoríte nové vstupné stránky, cez ktoré sa k vám dostanú ďalšie návštevy.

5. Uľahčíte život PPC špecialistovi 🙂

A ten sa bude môcť v pokoji venovať optimalizácii výnosnosti vašich kampaní.

Potrebujete pre váš web vypracovať analýzu klúčových slov?

Individuálny prístup k zadaniu je základ. Rešpektujeme typ biznisu, rozpočet a cieľovú skupinu. Náš entuziazmus premieňame do praxe a našou inšpiráciou je to, že nás to jednoducho baví. 🙂

Scroll to Top